Skip to main content

Business Support

Voor alle praktische vragen.

Kwaliteit en continuïteit

Hulp wanneer dat nodig is.

Onze consultants zijn voor vele klanten het eerste aanspreekpunt voor vragen. Maar wat als de consultant afwezig is of  zijn opdracht heeft afgerond?

Dan is er Promista Business Support. Vraaggestuurd, oplossingsgericht, praktisch en gericht op aansluiting op bedrijfsprocessen en organisatiestructuur.

Altijd ondersteuning

Even een korte vraag of een kleine wijziging nodig?
Zo geregeld, met Business Support van Promista. 

Geen groot projectcontract.
Wel support waar je, ook zonder een grote opdracht uit te zetten, altijd terecht kunt.

Veel van onze klanten zijn blij met hun nieuwe portfolio- en projectmanagement-software – en met de bijbehorende rapportages. 

Maar soms ontstaan er vragen. Moet er iets gewijzigd worden of is er even behoefte om te sparren. Zonder dat er direct een opdracht voor een consultant beschikbaar is. 

Voor al die kleine zaken is er Promista Business Support. Eén loket voor korte vragen, aanpassingen en meerwerk. 

Gewoon even mailen en het wordt geregeld. 

Operationeel Support

Beheren van het FCC-platform
Inrichtingsvraagstukken
Rapportagevragen
Ondersteuning in Functioneel Beheer

Meerwerk

Vragen met een grotere tijdsbesteding en/of complexiteit
Implementatie van nieuwe aanpassingen in de FCC
Opzetten van nieuwe rapportages

Strippenkaart

Van 1 tot 10 uur per keer
Operationele, tactische of strategische vragen
Met of zonder SLA

Business Support voor jouw organisatie?

Regelen we voor je. 

Neem vandaag nog contact op met onze accountmanager René en maak kennis met support op maat van Promista.