Skip to main content
  1. Home
  2. Knowledge Base
  3. FCC
  4. Resource niet toe te voegen in Resource pool

Resource niet toe te voegen in Resource pool

Probleem en oorzaak

Het kan sporadisch voorkomen dat een (verwijderde) resource/gebruiker vervolgens na opnieuw opvoeren niet meer toe te voegen is in een Resource pool. De meest waarschijnlijke oorzaak is dan dat de gebruiker is verwijderd en vervolgens niet goed geactiveerd. In die stappen gaat heel soms wel eens iets mis.

Oplossing

De oplossing is niet door beheerders zelf in de reguliere FCC-interface uit te voeren. Fortes Support moet dit aan de achterkant in het systeem herstellen. Als beheerder kun je zelf een Support request indienen bij Fortes (via het vraagteken-icoon rechtsboven in FCC). Als je een Promista Business Support-contract hebt, kunnen wij dit ook voor je doen. In dat laatste geval volstaat een email maar support@promista.nl.

Heb je nog geen Business Support-contract en ben je geïnteresseerd?
Neem dan contact met ons op.

Was this article helpful?

Related Articles

Support nodig?

Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden?
Neem contact op met Support