Business Support
Voor alle praktische vragen.
Hulp wanneer dat nodig is.
Onze consultants zijn voor vele klanten het eerste aanspreekpunt voor vragen. Maar wat als de consultant afwezig is of zijn opdracht heeft afgerond en er toch een vraag ontstaat, een wijziging doorgevoerd moet worden of er gewoon even behoefte is om te sparren?
Dan is er Promista Business Support. Vraaggestuurd, oplossingsgericht, praktisch en gericht op het naadloos laten aansluiten van tooling op informatiebehoefte vanuit bedrijfsprocessen en organisatiestructuur. Eén loket voor korte vragen, aanpassingen en meerwerk.
Gewoon even mailen en het wordt geregeld.
Even opzoeken hoe het ook weer zat met het importeren van data in Excel? Of waar de toewijzing van rollen in de Fortes Change Cloud zit? Hoe maak je een slider in een Excel-rapportage en wat kun je verder nog met Power BI?
Onze kennisbank heeft op vele vragen een antwoord. En het is een simpele kwestie van gewoon even opzoeken. Geen telefonisch contact nodig, geen afspraak met een consultant, niet wachten maar gewoon lezen en zelf doen.
Wat zit er in Business Support?
We ondersteunen u wanneer nodig bij kortdurende werkzaamheden. Bijvoorbeeld bij vragen, kleine wijzigingen in een rapportage of in de PPM-software, of gewoon om even te sparren over proces, portfolio of tooling. Het mag allemaal.
Iets anders nodig of meteen een Business Support-abonnement regelen? We denken graag mee. We kunnen reguliere operationele support bieden, structureel (outsourcing) of tijdelijk (ad-interim). Pieken in werk en andere typen werk dan operationele support sec vangen we daarnaast en in overleg met de klant op met strippenkaarten en meerwerk-afspraken. Kijk hieronder voor meer informatie over de drie vormen van Support. Welke vorm je ook kiest, we werken altijd op basis van vertrouwen en relatie.
Beheer: We kunnen het FCC-platform voor je beheren, structureel of tijdelijk, of ondersteuning leveren bij eigen Functioneel Beheer.
Inrichting: We helpen bij inrichtingsvraagstukken voor alle modules van het FCC-platform en bijvoorbeeld bij aansluiting van de FCC op andere software t.b.v. data-uitwisseling.
Rapportage: We beantwoorden al je rapportagevragen, of dat nu om dashboards binnen FCC gaat (Insights-module en embedded Power BI), of om rapportages/dashboards buiten FCC: Excel en dashboarding-software zoals Power BI.
We werken hierbij op basis van inschatting van een gemiddeld aantal uren per week.
Een strippenkaart is er voor kleine werkzaamheden van één tot tien uur per keer. Het kan gaan om zowel operationele, tactische of strategische vragen.
We kennen twee strippenkaartvormen, die beiden starten met minimaal 20 uur:
Regulier: Deze strippenkaart bieden we aan met een inspanningsverplichting van onze kant maar zonder een harde toezegging voor wat betreft de respons- en oplostijden.
Garantie: Deze strippenkaart bevat een Service Level Agreement (SLA). We reserveren Support-capaciteit en kunnen we dus ook garantie bieden t.a.v. de responstijd en de oplostijd van een maximaal aantal werkdagen afhankelijk van de complexiteit van de vraag. Bij vragen die buiten de SLA vallen koppelen we eerst terug wat de geschatte oplostijd is en binnen welke termijn we een oplossing kunnen realiseren.
Bij deze strippenkaart hoort ook periodiek onderhoud, waarbij ons Support-team periodiek de FCC-omgeving van de klant doorloopt. In overleg wordt dit verder ingevuld.
Voor vragen met een grotere tijdsbesteding en/of complexiteit spreken we met onze klanten vaak een aparte opdracht af. Bijvoorbeeld voor de implementatie van nieuwe, grotere aanpassingen in de FCC-omgeving of voor het opzetten van nieuwe automatische rapportages.
Voor een meerwerkopdracht maken we specifieke afspraken over het uit te voeren werk, de omvang en de doorlooptijd en de deadline.

Business Support voor uw organisatie?
Dat is zo geregeld.
Neem vandaag nog contact op met onze accountmanager René en maak kennis met support op maat van Promista.