Wie schrijft eigenlijk al die stukjes op LinkedIn? En op de website? Nou, ik dus. En voor de nieuwsbrief van deze maand bedacht ik dat ik mezelf eigenlijk nooit heb voorgesteld. Deze keer dus geen interview met één van onze consultants, maar met de schrijver van Promista-berichtjes.
Wie ben ik?
Nou, Mirjam dus. Inmiddels alweer 40 jaar, en ik woon in de mooie Achterhoek met mijn man, mijn zoontje en de kat.
Ja, de Achterhoek is een beetje ver van het Promista hoofdkantoor in Barneveld. En ook van de meeste van onze opdrachtgevers. Gelukkig kan ik veel vanuit huis werken, zeker nu er weer nieuwe corona-maatregelen gaan gelden. En voor de keren dat ik wat verder moet reizen maakt het thuiskomen in de rust en de ruimte die extra tijd ook weer helemaal goed.
Mijn hobbies, want dat vraag ik ook iedereen.
Om eerlijk te zijn ben ik mijn hobbies op dit moment een beetje kwijt. Vroeger was ik gek op reizen, hield ik in mijn vrije tijd een blog bij en maakte ik graag sieraden. Maar sinds de geboorte van mijn zoontje heb ik daar gewoon geen tijd meer voor!
Er is nog één grote hobby overgebleven en gelukkig heb ik daar mijn werk van kunnen maken: schrijven. En dat mag ik nu bij Promista ook doen. Superleuk!
Mijn start bij Promista:
Ik ben niet als tekstschrijver / online marketeer begonnen bij Promista. Ik ben gestart in 2017 en kwam vanuit een PMO-functie. Daarnaast had ik een eigen bedrijf als freelance tekstschrijver. Promista zocht destijds iemand voor een PMO-functie in de energiewereld, waar ik vandaan kwam. En omdat dit geen fulltime opdracht was, kreeg ik het aanbod om daarnaast één dag per week teksten te verzorgen voor de website en de nieuwsbrief van Promista. Dat mooie aanbod heb ik met beide handen aangegrepen!
En nu:
Inmiddels zijn we wat jaren verder en is Promista verder gegroeid. Mijn taken voor de website en de nieuwsbrief werden uitgebreid met social media, events, mailings, leaflets en andere zaken, en inmiddels zit ik niet meer op opdrachten maar mag ik me volledig bezighouden met wat ik het allerleukst vind.
Ambities? Die zijn er ook nog genoeg. Er valt voor mij nog heel veel te leren op het gebied van marketing en communicatie. En Promista groeit nog steeds, waardoor er steeds meer nieuwe uitdagingen en leermomenten op mijn pad komen. Voorlopig kan ik me nog volop ontwikkelen!